Arkisto: joulukuu 2011

Blogi, torstaina 15.12.11

Torstai, 15.12.2011

Huhut Ylen rahoituksen mallista leviää. Mielenkiinnolla itsekin odotan lopullista SDP:n ministeri Krista Kiurun esitystä. Toivotaan, että hän nyt huolehtii siitä mistä demarit mm. kovaa ääntä viimeksi pitivät eli siitä, että… [ Lue lisää ]

Blogi, keskiviikkona 14.12.11

Keskiviikko, 14.12.2011

Tältä se takapenkistä näyttää… Naapurini Ben Zyskowicz työn touhussa ennen täysistunnon alkua. Keskiviikko painunut jo iltapäivään kun konelle ehdin. Tänään aamusta kaksi viimeistä valiokuntaa tältä vuodelta eli puolustusvaliokunta ja sitten… [ Lue lisää ]

Blogi, tiistaina 13.12.11

Tiistai, 13.12.2011

75. kerta. Käsi tuli ojennettua siis tänäänkin. Pari kuukautta niin keitetään tästä kahvia. 12 vuoden odotuksen jälkeen. Huomenta. Lucian päivää. Valoa tähän synkkään ja pimeään aikaan kaipaakin. Ja tehdään sitä… [ Lue lisää ]

Blogi, maanantaina 12.12.11

Maanantai, 12.12.2011

Tunnelmia Lopen kunnanvaltuustosta tältä illalta. Kunnanjohtajamme Karoliina Viitanen esittelemässä ensimmäistä budjettiaan. Niin ja se muuten myös ensimmäinen yhteinen budjetimme hänen kanssaan ja hyvinhän se meni kuin koko työ muutenkin. Vai… [ Lue lisää ]

Blogi, sunnuntaina 11.12.11

Sunnuntai, 11.12.2011

Vapaapäivän talkoita. Riihimäen Niinistö Cafe valmistuu ja avautuu ensi viikonloppuna 17.11.2011 klo 11. Tervetuloa mukaan. Lopen Kauneimmat Joululaulut 2011. Mukana kauniissa kirkossamme myös Lopen Puhallinorkesteri. Upea tilaisuus ja toikin sydämeen… [ Lue lisää ]

Blogi, lauantaina 10.12.11

Lauantai, 10.12.2011

Tänään ilta meni Riihimäen Urheilutalolla. Janakkalan Turengin Urbans haki tiukan 6-7-voiton kotijoukkueesta Lopen Laakasta. Hyvä peli ja tiukkaa taistoa. Venäjän tilanne näyttää todella huolestuttavalta. Tyytymättömyys maassa kasvaa ja Duuman vaalien… [ Lue lisää ]

Blogi, perjantaina 09.12.11

Perjantai, 09.12.2011

Yön ensitiedot EU:n huippukokouksesta kertovat, että Suomi jäi yksin vastustaessaan suunniteltua muutosta, jossa EU:n pysyvän kriisirahaston käytöstä päätettäisiin määräenemmistöllä nykyisen yksimielisyyden sijaan. Meillähän aihe eilen puhutti eduskunnassa ja yksiselitteinen perustuslakikanta… [ Lue lisää ]

Eiliseltä illalta myöhään… Teki hyvää. Varsin pitkään meni aikaa, että hämeenlinnalainen aloite Jean Sibeliuksen päivästä yleisenä liputuspäivänä meni läpi. Onneksi viimein. Nyt meillä on jouluun 8. päivänä mahdollisuus juhlistaa Suomenlipuin… [ Lue lisää ]

Blogi, keskiviikkona 07.12.11

Keskiviikko, 07.12.2011

Kollegani Tapani Mäkinen puolisonsa kanssa tulossa Linnaan ja hänen takanaan Takarivin Taavien Sampsa Kataja puolisoineen. Ja yksi illan upeimmista – sanoisinko upein – Jaana Pelkonen miesystävänsä kanssa kohti Presidentin kättelyä.… [ Lue lisää ]

Tunnelmia Lopen Itsenäisyyspäivän vietosta ja upean uuden Veteraanimatrikkelimme julkistamisesta ja luovutuksesta veteraaneillemme. Hyväntahtoinen aurinko katseli heitä. Se ei missään tapauksessa ollut heille vihainen. Kenties tunsi jonkinlaista myötätuntoakin heitä kohtaan. Aika… [ Lue lisää ]

Etusivu