Arkisto: joulukuu 2011

Blogi, sunnuntaina 25.12.11

Sunnuntai, 25.12.2011

Aaton hartaus Lopen kirkossa 24.12.2011. Rippipappini Ilkka-Pappi, Ilkka Juote liturguna ja esiintymässä tytär Aino ystävänsä kanssa. Kaunis hetki. Lopen kirkko oli lähes täynnä illansuun messussa. Tavan mukaan. Omaan perinteeseen kuuluu… [ Lue lisää ]

Blogi, lauantaina 24.12.11

Lauantai, 24.12.2011

Nyt se joulu tuli ja yölläkin syödäkseen. Nautitaan joulun juhlasta – aatosta ja ajasta. Aamu alkaa tavan mukaan joululauluin, Joulupukin Kuumalla linjalla ja aaton saunalla ennen joulurauhan julistusta Suomen Turusta.… [ Lue lisää ]

Illat pimenevät jälleen – joka ilta taivas tulee tummemmaksi ja tähdet taivaalla samalla kirkkaammiksi. Kahden lapsuuden lumitalven veroisen talven jälkeen tämä syksy ja talvi on tuntunut poikkeuksellisen synkältä. Mutta onneksi… [ Lue lisää ]

Tänään aamupalapalverin jälkeen Puhemiehen joulukahvilla esiintyi yli 20-vuotisen perinteen mukaan Sibeliuslukion kamarikuoro. Hieno ja tunnelmallinen tilaisuus jälleen kerran. Äänestyskädet herkkänä. Takarivin Taaveista äänestämässä oikealta Sampsa Kataja ja Henna Virkkunen kanssani.… [ Lue lisää ]

Blogi, tiistaina 20.12.11

Tiistai, 20.12.2011

Merrun ja minun jouluglögit tänään Hämeenlinnassa Cafe Veerassa Reskalla. Tervetuloa mukaan. Tunnelmia tämän illan glögikiertueen tapahtumasta Hämeenlinnasta. Lahjapaketit kainalossa moni piipahti joulutortulle ja glögille. Kiitokset Meri-Tuulia Huurresalolle järjestelyistä. Nykyisellä investointitasolla… [ Lue lisää ]

Blogi, maanantaina 19.12.11

Jouluviikko. Äänestysviikko.

Äänestysten intoa ja odottelua 🙂 Ja tässä sitä tehdään Suomen pienintä – ihan pikkuista – Niinistö Cafeta. Avajaiset keskiviikkona 21.12. klo 17 Lopella. Tervetuloa mukaan! Petteri Peltovuori ja Eeva Pyhälammi… [ Lue lisää ]

Blogi, sunnuntaina 18.12.11

Sunnuntai, 18.12.2011

Timotein ja Lopen Lapsi- ja Nuorisokuoron joulukonsertti Lopen kirkossa 18.12.2011. Kaunis tulmainen konsertti, missä itse sain pienenä poikana monta kertaa olla mukana myös laulamassa. Kauniita muistoja ja jälleen lämmitti mieltä.… [ Lue lisää ]

Blogi, perjantaina 16.12.11

Perjantai, 16.12.2011

Timon Jouluglögejä ja muita kokoomustilaisuuksia:la 17.12. Riihimäen Niinistö Cafen avaus klo 11-12ti 20.12. Hämeenlinnan Merrun ja Timon Glgögit Cafe Veera klo 18-19ke 21.12. Lopen Niinistö Cafen avajaiset klo 17-19 ja… [ Lue lisää ]

Etusivu