Maanantai, 15.11.2010
Tänään odotan suurella mielenkiinnolla Riihimäen kaupungin ratkaisua Harjunrinteen koulun remontin suhteen. Lähes koko vuoden väänsimme asialle valtionosuutta ja lopulta saimme tuota elvytysrahaa reilun 2 miljoonaa euroa. Se oli hyvä vääntö… [ Lue lisää ]