Keskiviikko, 11.08.2010
Tänään kävin jo toistamiseen ihastelemassa koulukeskuksemme uuden B-talon piha-alueita. Koulu jo valmis saneerausosaa lukuunottamatta ja nyt myös pihat upeassa kunnossa. Ensi kuussa saamme Lopelle Opetusministeri Henna Virkkusen vihkimään uuden koulun… [ Lue lisää ]