Perjantai, 25.08.2006
Aurinko paistoi aamulla kauniisti, mutta siitä huolimatta ilmassa jo syksyn tuntua. Ehkäpä tämä kuivuus hieman vielä nopeuttanut tuota lehtipuiden lepoon vetäytymistä. Nyt aamun lhedet läpi ja aamupalaa ja sitten töihin.… [ Lue lisää ]