Perjantai, 21.08.2009
Niin kuin eilen jo totesin, että ei minulla ole diagnisoitu sikainfluenssaan. Eikä sitä tulla diagnisoimaankaan enää kuin sairaalahoitoa tarvitseivilta ja valtaosa selviää siitä tai muusta syysflunssasta aivan normaalin flunssan oirein.… [ Lue lisää ]