Torstai, 21.05.2009
Helatorstai ja luonto alkaa olla jo kesäasusssaan. Eilisen pieni sade Lopella herätteli oikein kunnolla luonnon ja koivunlehdetkin jo aikalailla isoja. Onnea tänään myös rakkaalle Äidilleni. Tänään itse aamusta nyt mökille.… [ Lue lisää ]