Tiistai, 10.03.2009
Uusi aikainen aamu ja kauhea keli. Vai onko tämä nyt sitten ihan tavallinen talvikeli. Ehkä kuitenkin niin. Nyt aika kiiruhtaa kuitenkin töihin eduskuntaan. Katsotaan miten onnistuu. Aamusta ensin lakivaliokunta ja… [ Lue lisää ]
Uusi aikainen aamu ja kauhea keli. Vai onko tämä nyt sitten ihan tavallinen talvikeli. Ehkä kuitenkin niin. Nyt aika kiiruhtaa kuitenkin töihin eduskuntaan. Katsotaan miten onnistuu. Aamusta ensin lakivaliokunta ja… [ Lue lisää ]
Eilen urheilussa tapahtui paljon. Ehkä suurimpana uutisena se, että Janne Ahonen ilmoitti palaavansa mäkikisoihin ensi kaudella pienen tauon jälkeen. Olen vakuuttunut, että Ahonen tullee palaamaan kirkkaimpaan kärkeen heti kauden alussa… [ Lue lisää ]
Kansanedustaja Timo Heinosen virallisten kotisivujen seuraava rajapyykki rikkoutuu lähiaikoina kun 250 000. kävijä tullee sivuille. Heinonen on tavan mukaan palkinnut sivujensa rajojenrikkoajia ja tälläkin kertaa kävijälle on luvassa hyvä palkinto.… [ Lue lisää ]
Tänään päivä Sammaliston ratsastustalleilla Riihimäellä. Luokkia riitti 40 tai yli metrisiin ja kisaajia aivan valtavasti. Oikein hyvää Naistenpäivää kaikille blogini lukijoille. Ja kaikille muillekin naisille. Tällä päivällä oma paikkansa ja… [ Lue lisää ]
Hiihdon maailman cup -viikonloppu keräsi Lahteen kymmeniä tuhansia hiihdon ja mäkihypyn ystäviä ja Salpausselän kisamontussa olikin taattu tunnelma. Edes MM-hiihtojen kuningattaren Aino-Kaisa Saarisen poissaolo ei siis tunnelmaa latistanut ja niin… [ Lue lisää ]
Lopen kunnanvaltuutettu ja kansanedustaja Timo Heinosen avustaja Tiina Seppälä (kok.) esittää, että Lopen kunta lähtisi mukaan Earth Hour –tapahtumaan. Maaliskuun lopussa järjestettävä maailmanlaajuinen energiansäästötapahtuma kerää mukaan satoja kaupunkeja ja kuntia… [ Lue lisää ]
Lipponen antoi kovaa kyytiä omalle puolueelleen syyttäen SDP:tä populismistä. Lipponen totesi demareista, että ”ilman minkäänlaista avointa valmistelua SDP nyt sanoo noudattavansa ”kansan tahtoa”. Tämä on kuin suoraan populismin määritelmästä: kansaa… [ Lue lisää ]
Yhdessä onnistuttu. Toisessa vielä työtä. Näin voisi hyvin todeta lukiessa OPM:n ja Opetushallituksen tuoretta julkaisia Opettajat Suomessa 2008. Olemme onnistuneet erittäin hyvin nyt siinä, että yhä useampi opettajamme on tehtävässään… [ Lue lisää ]
Tänään illalla juhlistettiin pitkää yrittäjyyttä ja liiketoimintaa Riihimäellä. Sukkula täytti 80 vuotta ja Linnea täyttyi neuleiltamien väestä. Meitä poropeukaloitakin kutsuttiin mukaan ja laitettiin myös koukunvarteen. Vaikeaa. RiVoLi:n tytöt esittelivät kevään… [ Lue lisää ]