Arkisto: helmikuu 2008

Blogi, lauantaina 09.02.08

Lauantai, 09.02.2008

Meidän hämäläisistä edustajista Lauri Suomaa ja Sari Rautio tarkkoina Sari Sarkomaan takana. Keskestelu oli tänään erittäin hyvää ja perusteellista. Siitä kiitos puoluevaltuuston väelle. Kuva: Merja Vahter. Jyrki vastaa kysymyksiin. Vieressä… [ Lue lisää ]

Blogi, perjantaina 08.02.08

Perjantai, 08.02.2008

Tänään osallistuin Tommyn kanssa eduskunnan Lainan-päivän tapahtumaan. Erittäin antoisa seminaari otsikolla Kirjaston on media. Itseasiassa Tommyn kanssa olemme aktiivisesti puhuneet kirjaston varsinaisten kirjamäärärahojen puolesta. Olisi tärkeää, ettei toimivan järjestelmän perusajatus… [ Lue lisää ]

Blogi, torstaina 07.02.08

Torstai, 07.02.2008

Onnittelulaulu Ikelle! Tänään nautimme ulkoministerin 60-vuotisjuhlakahvit. Kiitokset ja onnittelut vielä Kanervalle. Tänään aamu alkoi aamiaistilaisuudella OAJ:n kanssa. Kävimme muutama sivistysvaliokunnan jäsenen ja OAJ:n väen kanssa läpi ajankohtaisia koulutuspoliittisia asioita ja… [ Lue lisää ]

Blogi, keskiviikkona 06.02.08

Keskiviikko, 06.02.2008

Dom Cafen eli Räpyn kanssa valmiina tunnille. Itseasiassa tänään menikin taas aikastalailla kivasti. Nautittiin kai molemmat. Grönholmin Saija Pokkerin kanssa tauolla. Aikalailla vauhdikasta oli parin esitys tänään 🙂 Eilen illalla… [ Lue lisää ]

Blogi, tiistaina 05.02.08

Tiistai, 05.02.2008

EDUSKUNNAN YKSITYISKOHTA: Eräs vieras kerran väitti, että nämä tolpat pitävät sisällään viemärit? Taitaa olla urbaanilegenda 🙂 Kollegoita Valtiopäivien avajaiskahvilla. Lenita Toivakka, Juha Mieto ja Sanna Lauslahti. Nyt jo minullekin tuttu… [ Lue lisää ]

Blogi, maanantaina 04.02.08

Maanantai, 04.02.2008

Lopen kunnanhallitus siirtyi tänään paperittomaan aikakauteen. Neljässä vuodessa järjestelmällä saavutetaan konekustannuksenkin jälkeen 16 000 euron säästö ja lisäksi kahden hengen työpanoksen säästyminen. Merkittävä juttu. Kokoomuslaisia läppäreiden kanssa. Oikealta Kari Maunula,… [ Lue lisää ]

Blogi, sunnuntaina 03.02.08

Sunnuntai, 03.02.2008

Hyvää laskiaissunnuntaita kaikille. Näyttää siltä, että ainakin eteläisessä Hämeessä mäenkinlasku nyt onnistuu ja varmaan muuallakin laskiaispullat ja maito maistuu. Tähän päivään en ole mahduttanut yhtään mitään. Huomenna nimittäin alkaa eduskunnan… [ Lue lisää ]

Blogi, lauantaina 02.02.08

Lauantai, 02.02.2008

Lopen Perunatapahtuma keräsi jälleen erittäin hyvän osanoton. Perunuket omien lajikkeidensa kanssa. Takana tekijä Terttu Pietilä. Menestyneiden urheilijoiden joukko oli 8000 asukkaan kunnalle upea. MM-, SM- ja lukuisia PM-mitaleja. Onnea kaikille.… [ Lue lisää ]

Blogi, perjantaina 01.02.08

Perjantai, 01.02.2008

MP-näyttelyssä oli tänään aivan hirmuinen tungos vaikka päätin päivällä tai oikeastaan päivän aluksi siellä vierailla. Kiitos kutsusta. Oli mukana päästä mukaan. MP- ja OffroadPro -lehtien osasto erottui tänä vuonna edukseen.… [ Lue lisää ]

Etusivu