Perjantai, 04.12.2009
Hämeenlinnan kirkko ja tori ovat näin joulunkin alla erittäin kauniita. Jotenkin tämä paikka minun silmääni ja mieleeni. Itseasiassa tänäänkin vain kävelin sitä katsomaan kun kaupungissa kävin. Päivä päättyi tänään kauniissa… [ Lue lisää ]