Timo Heinosen eduskuntavaalikampanja näkyy vahvasti myös erikoislehdissä. Osa lehdistä on jopa valtakunnallisia, mutta tätä Heinosen kampanjateamissä ei pidetä lainkaan huonona asiana. Erikoislehtien kirjo laajenee vielä ennen vaaleja ja samalla MTV3:lla alkaa pyöriä laaja tv-kampanja.
– Erikoislehdet ovat tärkeä osa kampanjaamme. Tiina Seppälän vetämä nuoriso- ja opiskelijakampanja on näkynyt nuorille suunnatussa Metropoli- kaupunki- ja ilmaisjakelulehdessä jo joulukuusta lähtien. Maaliskuun numerossa näkyvyyttä lisätään ja tavoitteemme on saada nuoret ja opiskelijat nyt liikkeelle, kertoi kampanjapäällikkö Riku Bitter.
– On totta, että kun osa lehdistä on valtakunnallisia niin mainonta menee osittain ns. ohi omasta vaalipiiristämme. Tämä ei kuitenkaan ole missään tapauksessa huono asia vaan suunniteltu osa kampanjaamme.
-Lisäksi suuntaamme osan kampanjastamme myös eri tapahtumien käsiohjelmiin ja näin tiukennettuun kohdemainontaan. Näistä on tullut erittäin hyvää palautetta.
Nuoriso- ja opiskelijakampanja lisäksi Heinosen eduskuntakampanjan yksi vahva haara näkyy urheilulehdissä. 82. kerran järjestettävien Lahden Salpausselän kisojen virallisessa Etelä-Suomen Sanomien välissä ja kisapaikalla jaettavassa kisalehdessä viikkoa ennen vaaleja on kampanjan mainos ja koko alkuvuoden näkyvyyttä on ollut myös kotimaisenautourheilun Hanaa –lehdessä ja moottoripyöräurheilun ykköslehdessä Offroad Pro:ssa. Kumpikin lehdistä on statukseltaan valtakunnallinen alansa ykköslehti ja lehdet ovat myynnissä lehtipisteissä kautta maan. Maaliskuun Vauhdin Maailman numerossa Heinonen on myös mukana ja muutamia muitakin erikoislehtiä kampanjan mainossuunnitelmaan mahtuu.
– Kampanjamme tulee näkymää teemojemme mukaan myös eri erikoislehdissä. Perheet, koulutus, yrittäjyys, urheilu ja nuoret sekä opiskelijat ovat näitä kohderyhmiä. Kampanja tulee näkymään yllättävälläkin tavalla.
Lehtimainonnan rinnalla maaliskuun alussa käynnistyy myös lehtimainontaa tukeva Heinosen tv-kampanja MTV3:lla.