Lahdessa ja Lopella toimiva Expoprint lähetti tänään liikkeelle toistakymmentä Heinonen-tienviitta -tarroin varustettua kuorma- ja pakettiautoa. Autokampanja avaa Heinosen näkyvän kampanjoinnin mikä laajenee lähiviikkoina uusiin suuntiin. Kampanjan yksityiskohtia ei vielä paljasteta, mutta sama teema tulee toistumaan aina vaaleihin asti.
Loppilaisen, Lahdessa Messukeskuksessa toimivan, Expoprintin toiminta keskittyy pääasiassa messujen, tapahtumien ja liiketilojen somistustuotantoon sekä rakentamiseen.
– Teemme myös kokonaisvaltaisempia suunnitelmia sekä projektien hallintaa, kertoivat Petteri Peltovuori ja Matti Nummenranta urakoidessaan autojen kimpussa.
Heinosen kampanjan on herättänyt jo nyt laajaa kiinnostusta ja Expoprint on tarjonnutkin samoja elementtejä myös muille eduskuntaehdokkaille. Miehillä on kokemusta jo aiemmistakin vaaleista Suomessa.
– Tottakai osa ideoista on sellaisia, että ne ovat vain Timpan kampanjassa, mutta sellaisiakin osia on mitä voidaan jalostaa muillekin. Yksi suosikki on ollut Mini-Timot Pahvi-Saulien jatkoksi. Niistä on tulossa muitakin versioita ympäri Suomen, hymyilivät miehet.
Päivän aikana miehet teippasivat Riihimäellä toistakymmentä paketti ja kuorma-autoa Riihimäen ja Hämeenlinnan seuduille. Lähiviikkoina uusia autoja saadaan vielä muuallekin laajaan vaalipiiriin.
Lisätietoa Expoprintistä löytää netistä osoitteesta www.expoprint.fi.