5E06D942-B07B-4D3E-9D8A-12D1BEE73C14

Riihimäen Sairaalalla tänään Riihimäen seudun kansanedustajian kanssa. Isäntänä tuttuun tapaan kaupunginjohtaja Jere Penttilä ja tällä kertaa keskusteluissa mukana myös Seppo Ranta ja Sally Leskinen KHSP:stä. Saimme myös hyvän katsauksen Minna Belikiltä ja Katja Pietiseltä alueen rokotus- ja testaustilanteeseen.