Eilen maassamme tehtiin söhkökulutuksen uusi ennätys. Paukkupakkanen nosti kulutuksen uusiin huippuihin 14900 megavattia ja uusi ennätys tehtiin illanpimetessä kun tuntikeskiteho nousi 15100 megawattiin. Sähköstä kolmannes jouduttiin tuomaan edelleen ulkomailta tuontisähkönä… [ Lue lisää ]