Suomen itsenäistyessä hieman yli sata vuotta sitten 6.12.1917 maallamme ei ollut vielä omaa armeijaa. Tuntu viisaus kuulu, että ”jokaisella maalla on oma armeija, joko oma tai jonkun muun”. Näin oli… [ Lue lisää ]
Suomen itsenäistyessä hieman yli sata vuotta sitten 6.12.1917 maallamme ei ollut vielä omaa armeijaa. Tuntu viisaus kuulu, että ”jokaisella maalla on oma armeija, joko oma tai jonkun muun”. Näin oli… [ Lue lisää ]