Minua jotenkin häiritsee tämä lähinnä Vasemmistoliiton, Vihreiden ja perussuomalaisten vaalishoppailu. Samat ehdokkaat laitetaan ehdolle niin eduskunta- ja eurovaaleihin ja osa jopa kertoo jo ennen vaaleja, että eivät edes valituiksi tullessaan… [ Lue lisää ]