Perjantai alkoi jälleen aamukahveilla Presidentinlinnassa. Itselleni näitä Tasavallan presidentin tapaamisia tulee paljon ja syynä siihen se, että sekä ulkoasiainvaliokunta että myös puolustusvaliokunta käyvät säännöllisesti presidentin kanssa keskusteluja. Tänään istuimme pöytään… [ Lue lisää ]