Eilinen ilta siis meni ystävien kanssa Riihimäellä Kallenpäivillä. Tapani mukaan otin mukaani jälleen jotain kokoelmistanikin huutokaupattavaksi veteraanien hyväksi. Tällä kertaa lahjoitin Kallenpäiville suuren öljyvärimaalauksen CGE Mannerheimistä sekä vanhan lotan saaman… [ Lue lisää ]