Onnea uudet ylioppilaat ja ammattiin valmistuneet! Ja kiitos upeista juhlista Lopen Lukiolle! ☀️ Ja täytyy kyllä vararehtori Anja Mäkelälle jälleen kerran nostaa hattua! Upeaa työtä ja huolenpitoa nuoristamme ja heidän opinnoista! Ja nyt erityinen juttu oli se, että Anja oli luvannut omasta pussistaan 100€ kaikille, jotka kirjoittavat laudaturin pitkästä matikasta! Ja tänään lupaus pidettiin ja maksettiin. Anja ❤️