IMG_4368

Riihimäki on Nato-kaupunki! 🇫🇮 Se oli tänään päivän juttu! Tapasimme puolustusministeri Antti Häkkäsen kanssa Riihimäellä kaupunginjohtoa kaupunginjohtaja Jouni Ehon johdolla Veturitallilla Definen tiloissa. Mukana pöydässämme oli kaupungin johtoa ja myös Riihimäen Yrittäjien ja kauppakamarin johtoa. Puolustusministeri Antti Häkkäsen päätös sijoittaa NATOn johtamisjärjestelmäyksikkö Riihimäelle keräsi runsaasti kiitosta ja esillä oli myös Definen toiminnan vakiinnuttaminen ja kehittäminen. Itse nostin esille Suomen puolustusvoimien rynnäkkökiväärihankinnan Sakolta ja myös HAMK:n ja Hyrian tärkeän roolin työvoiman saatavuuden varmistamisessa. Alueellemme on syntymässä vahva ja keskeinen puolustusalan ja -teollisuuden innovaatiokeskittymä.