Uusi viikko ja tutut jutut. 𫥠TĂ€nÀÀn aloitimme viikon RiihimĂ€en Laurellilla puolustusministeri Antti HĂ€kkĂ€sen kanssa. Kahvila tĂ€ynnĂ€ ja hyvÀÀ keskustelua niin turvallisuudesta laajasti kuin HĂ€kkĂ€sen parin viikon takaisesta pÀÀtöksestĂ€ sijoittaa NATOn johtamisjĂ€rjestelmĂ€yksikkö RiihimĂ€elle. Kahvilla puhutti myös ruokahuolto ja huoltovarmuus ja itse sain aamuisella jo kĂ€ydĂ€ keskustelua myös HAMK uudesta kampuksesta RiihimĂ€elle ja myös Hyrian mahdollisuuksista muuttuvassa maailmassa. đ«đź Kiitos RiihimĂ€en Kokoomus ja HĂ€meen Kokoomus jĂ€rjestelyistĂ€ ja iso kiitos kaikille aamukahville ja korvapuustille tulleille! Ja kyllĂ€, kyllĂ€ se perinteinen Vaalikahvila tulee vuoden 2027 eduskuntavaaleihin RiihimĂ€elle! âïž